OnePlus är enligt mig det mobil märke som gjorde bästa mobilerna under många år. Jag skulle sträcka mig så långt att säga att jag är ett stort fan av deras produkter efter att ha ägt tre OnePlus 15 mobiler. Men som de flesta som läser detta troligtvis vet har OnePlus de senaste månaderna inte haft någon rolig historia i Europa och USA.
Nu har det inkommit uppgifter om att OPPO, som mer eller mindre äger OnePlus, funderar på att skrota OnePlus totalt. Det sägs istället att OnePlus telefoner kan komma att bli smartphones i OPPO:s serie. Mest sannolikt, om detta stämmer, kommer OnePlus smartphones bli till gaming smartphones från OPPO då OnePlus alltid fokuserat på prestanda.
Jag hoppas inte detta stämmer. Den som lever får se!





