I ärlighetens namn var Samsung Galaxy S25 Edge en av de smartphones jag gillade bäst som släpptes förra året. Telefonen var mycket lättare än sina konkurrenter och för mig var batteritiden fullt tillräcklig.
Men det har varit många som varit missnöjda med mobilen, och bland annat klagat på batteriet. Nu har det inkommit ny verifiering som visar att Galaxy S26 Edge inte ser ut att existera. Mycket tråkigt såklart.
Det sägs att Samsung istället kommer satsa på S27 Pro, vilket sägs bli en mindre version av Galaxy S27 Ultra.





